شىنجاڭدىن غەززەگىچە

شىنجاڭدىن غەززەگىچە

ماھانىغا رەھمەت ، ئۇ ئامېرىکا زۇڭتۇڭلۇقىنىڭ کاندىداتى بولدى
شىنجاڭدىن غەززەگىچە

شىنجاڭدىن غەززەگىچە

ماھانىغا رەھمەت ، ئۇ ئامېرىکا زۇڭتۇڭلۇقىنىڭ کاندىداتى بولدى

در خواست بیعت با امام زمان

 باید مثل زمان حضرت علی ع همه مردم در مکه (محل ظهور آقا) جمع شوند و از او بخواهند تا ظهور کند. زیرا حضرت علی ع هم فرمود( لولا حضور الحاضر) اگر مردم حاضر نمی شدند و بر در خانه من نمی امدند مانند 25سال گذشته افسار حکومت را به گردنش می انداختم و رهایش می کردم. الان هم منتظران امام مهدی عج دچار یک اشتباه فاحش شده اند. بجای درخواست بیعت، بیعت می کنند.و این دو فرق می کند. مثلا گروه مصاف بیعت نامه ای می نویسد و همه اعضا آن را با صدای بلند می خوانند و می گویند ما با امام زمان بیعت کردیم! گویا امام زمان دست خود را دراز کرده  و منتظر آنها است. در حالیکه امام زمان بارها فرموده: که اگر مردم به اندازه یک لیوان آب تشنه ما بودند ظهور اتفاق می افتاد. این یعنی که مردم خود را ولی نعمت امام می دانند نه امام را ولی نعمت خود.   برای روشن شدن موضوع یک مثالی بزنیم! مولوی در اشعار خود یکجا به عالمی می پردازد که خدا را اثبات کرده بود و در این باره کتاب نوشته بود: و به مولوی نشان داد. بامداد فردا مولوی به اوگفت: دوش ملائک آمده بودند ترا دعا می کردند که خدا را اثبات فرمودی، خدای عمرت دهاد. لذا ظهور دولت حق به دست خداوند است و نیازی به اثبات آن نیست زیرا همه دنیا در همه مکانها و زمانها خواستار یک حکومت عادل و جهانی هستند. اما خواست مردم هم شرط است. در خواست بیعت طلب الولا است. در حالیکه بیعت کردن (انی ابایع) فرق می کند. برای این موضوع باید آل سعود را از بین برد و تیربار برج خلیفه را از کار انداخت و در محل ظهور آقا تجمع کرد و خواستار ظهور او شد. ولی آنطور که آقااین مصاف و دیگران می گویند: آل سعود را کاری نداشته باشیم در همین میدان امام حسین بمانیم تا آقا ظهور کند و آل سعود را از بین ببرد و برج خلیفه را منهدم کند و بعد تمام تلویزیونهای دنیا را هم تسخیر کند و نشست خبری بگذارد. و ما از میدان امام حسین آن را بشنویم و لذت ببریم. لذا یک طرح قابل اجرا باید باشد.فرضا در تهران یا کرج و مشهد زمین بزرگی تهیه کرد که در ان 313واحد مسکونی 200متری احداث نمود. 313نفر را دعوت کرد با آموزش های نظامی و چریکی و عقیدتی و سیاسی آنها را برای پاکسازی مکه فرستاد. در موقع اعزام آنها 313نفر در این موقعیت مستقر شوند. مثلا میتوان دو تا چله گرفت: یک چله برای 313 ایران که دوره خودسازی است و چله دوم حضور انها در مکه و کنار خانه خدا . یعنی چهل روز انها برای دعوت به ظهور اقا دعا کنند، اگر نتیجه نشد 313 نفر بعدی تا شاید نتیجه بگیرد. طبیعی است برای اینکه مردم دنیا برای یاری امام زمان بیایند باید راهها هم امن باشد! یعنی علاوه بر آل سعود، صهیونیزم و امپریالیزم و کمونیزم و لیبرالیزم هم نابود شوند. به همین دلیل برخی ها گفته یاران امام زمان 313 نفر هستند. اینها حلقه اول یا هسته مدیریتی اصلی هستند. و هر کدام از انها 313نفر دیگر دارند تا کل دنیا سازماندهی شود. چنین عملیاتی در ظاهر ممکن است ساده باشد ولی در عمل به معنی سرنگونی همه ظالمان و مستکبران است. زیرا یکی از دلایل عدم ظهور این است که بشر هنوز به افراد مدعی عدالت، امیدوار است. لذا نیازی به ظهور حس نمی شود. زمانی برسد که همه اینها آزمایش خود را پس داده و استکبار درونشان بر مردم معلوم شود. آن زمان مردم قیام می کنند و همه مدعیان را به دریا می ریزند و خود را به درب خانه امام زمان می رسانند. پس با وجود آل سعود که دشمنی با امام زمان در خون اوست و یا دیگر ظالمان، مردم به راحتی نخواهند توانست امام زمان خود را ببینند. و اگر کسی نتواند امام زمان خود را بشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.(من مات و لم یعرف

Asking for allegiance to the Imam of the Age

 Like in the time of Imam Ali (as), all people should gather in Mecca (the place where Aqa appeared) and ask him to appear. Because Imam Ali (AS) also said (Lula, the presence of the present) If the people did not come and come to my house, like the last 25 years, I would have put the reins of the government around his neck and left him. Even now, those waiting for Imam Mahdi (as) have made a big mistake. Instead of asking for allegiance, they pledge allegiance. And these two are different. For example, the Masaf group writes a letter of allegiance and all the members read it aloud and say that we pledged allegiance to the Imam of the Age! It seems that Imam Zaman has reached out and is waiting for them. While Imam Zaman has said many times that if people were as thirsty as a glass of water, there would be emergence. This means that people consider themselves the guardians of the blessings of the Imam and not the Imam as the guardians of their blessings. Let's give an example to clarify the subject! In his poems, Rumi deals with a world that had proved God and wrote a book about it: and showed it to Rumi. The next day, Rumi said to him: They had come to the shower of the angels and prayed for you to prove God, the God of life. Therefore, the emergence of the government is in the hands of God and there is no need to prove it, because the whole world wants a just and universal government in all places and times. But the will of the people is also a condition. Al-Wala seeks allegiance. While swearing allegiance (ani abi) is different. For this issue, Al-Saud must be destroyed and the artillery of Burj Khalifa must be disabled, and he must gather at the place where the gentleman appeared and demand his appearance. But as Mr. Masaf and others say: we have nothing to do with Al-Saud, let us stay in the same square of Imam Hussein until Aqa appears and destroys Al-Saud and destroys the Burj Khalifa, and then conquers all the televisions of the world and sits down. Leave a news. And we hear and enjoy it from Imam Hussein Square. Therefore, a plan must be feasible. Suppose he provided a large plot of land in Tehran or Karaj and Mashhad, in which he built 313 residential units of 200 meters. He invited 313 people with military, guerrilla, ideological and political training and sent them to cleanse Mecca. 313 people will be deployed in this position at the time of their deployment. For example, we can take two steps: one step for 313 Iran, which is a period of self-improvement, and the second step is their presence in Mecca and next to the house of God. That is, they pray for forty days to invite the reappearance of the Lord, if it does not work out, the next 313 people may come to work. It is natural that the roads must be safe for the people of the world to come to the aid of the Imam of the Age! That is, in addition to Al-Saud, Zionism and imperialism and communism and liberalism will be destroyed. For this reason, some say that the companions of Imam Zaman are 313 people. These are the first link or core management. And each of them has 313 other people to organize the whole world. Such an operation may seem simple in practice, but in practice it means overthrowing all the oppressors and the arrogant. Because one of the reasons for not appearing is that human beings still hope for those who claim justice. Therefore, there is no need to appear. The time will come when all of this will return to its test and the arrogance within them will be revealed to the people. At that time, the people rise up and throw all the claimants into the sea and reach the door of the house of Imam al-Zaman. So, in spite of Al-Saud, who has enmity with the Imam of the Age in his blood or other oppressors, people will not be able to easily see the Imam of the Age. And if one cannot know the Imam of his time, he has died the death of ignorance.

طلب البیعة لإمام العصر

 کما فی زمن الإمام علی (ع) ، یجب على جمیع الناس أن یجتمعوا فی مکة (المکان الذی ظهر فیه آقا) ویطلبوا منه الظهور. لأن الإمام علی (ع) قال أیضًا (لولا حضور الحاضر) لو لم یأت الناس إلى منزلی ، مثل السنوات الخمس والعشرین الماضیة ، کنت سأضع مقالید الحکومة حول رقبته وأترکه. . وحتى الآن ، فإن من ینتظرون الإمام المهدی (علیه السلام) قد ارتکبوا خطأً کبیراً. بدلا من طلب الولاء یبایعون ، وهذان أمران مختلفان. على سبیل المثال ، تکتب جماعة مساف خطاب الولاء ویقرأه جمیع الأعضاء بصوت عال ویقولون إننا بایعنا إمام العصر! ویبدو أن الإمام زمان قد مد یدهم وینتظرهم. بینما قال الإمام زمان عدة مرات أنه إذا شعر الناس بالعطش مثل کوب الماء ، لکان هناک خروج. أی أن الناس یعتبرون أنفسهم أوصیاء على نعمة الإمام ولیس الإمام کأوصیاء على نعمهم. دعونا نعطی مثالا لتوضیح الموضوع! یتعامل الرومی فی أشعاره مع عالم أثبت الله وکتب کتابًا عنه: وعرضه على الرومی. فی الیوم التالی قال له الرومی: لقد جاؤوا لغسل الملائکة ودعوا من أجلک لتثبت الله ، إله الحیاة. لذلک فإن قیام الحکومة فی ید الله ولا داعی لإثبات ذلک ، لأن العالم کله یرید حکومة عادلة وشاملة فی کل مکان وزمان. لکن إرادة الشعب هی أیضًا شرط. الولاء یطلب الولاء. بینما قسم الولاء مختلف. لهذه المسألة یجب تدمیر آل سعود وتعطیل مدفعیة برج خلیفة ویجب أن یتجمع فی المکان الذی ظهر فیه الرجل ویطالب بظهوره. لکن کما یقول السید مساف وآخرون: لا علاقة لنا بآل سعود ، فلنبقى فی نفس ساحة الإمام الحسین حتى یظهر آقا ویدمر آل سعود ویدمر برج خلیفة ، ثم ینتصر على جمیع تلفزیونات العالم ویجلس. اترک خبرًا. ونسمعها ونستمتع بها من ساحة الامام الحسین. لذلک یجب أن تکون الخطة مجدیة ، لنفترض أنه قدم قطعة أرض کبیرة فی طهران أو کرج ومشهد ، بنى فیها 313 وحدة سکنیة بطول 200 متر. دعا 313 شخصًا بتدریب عسکری وحرب عصابات وعقائدی وسیاسی وأرسلهم لتطهیر مکة. سیتم نشر 313 شخصًا فی هذا الموقع وقت انتشارهم. على سبیل المثال ، یمکننا أن نتخذ خطوتین: خطوة واحدة لـ 313 إیران ، وهی فترة تحسین الذات ، والخطوة الثانیة هی وجودهم فی مکة وبجوار بیت الله. أی أنهم یصلون لمدة أربعین یومًا لدعوة عودة ظهور الرب ، إذا لم ینجح الأمر ، فقد یحصل 313 شخصًا على النتیجة. من الطبیعی أن تکون الطرق آمنة لأهل العالم لیأتوا لمساعدة إمام العصر! أی ، بالإضافة إلى آل سعود ، سیتم تدمیر الصهیونیة والإمبریالیة والشیوعیة واللیبرالیة. ولهذا یقول البعض إن أصحاب الإمام زمان 313 فرداً. هذه هی الرابط الأول أو الإدارة الأساسیة. ولکل منهم 313 شخصًا آخر لتنظیم العالم بأسره. قد تبدو مثل هذه العملیة بسیطة من الناحیة العملیة ، لکنها فی الواقع تعنی الإطاحة بکل الظالمین والمتغطرسین. لأن أحد أسباب عدم الظهور هو أن البشر ما زالوا یأملون لمن یطالبون بالعدالة. لذلک لا داعی للظهور. سیأتی الوقت الذی سیعود فیه کل هذا إلى امتحانه وستظهر الغطرسة فیهما للناس. فی ذلک الوقت ، قام الناس وألقوا جمیع المطالبین فی البحر ووصلوا إلى باب منزل الإمام الزمان. لذلک ، على الرغم من العداء مع إمام العصر فی دمه أو غیره من الظالمین ، لن یتمکن الناس من رؤیة إمام العصر بسهولة. وإن لم یعرف أحد إمام زمانه فقد مات موت جهل.

מבקש נאמנות לאימאם של העת

 כמו בתקופת האימאם עלי (אס), כל האנשים צריכים להתאסף במכה (המקום בו הופיע עקה) ולבקש ממנו להופיע. כי גם האימאם עלי (אס) אמר (לולה, נוכחות ההווה) אם האנשים לא היו באים ובאים אליי הביתה, כמו ב-25 השנים האחרונות, הייתי שם את מושכות הממשלה על צווארו ועוזב אותו. . אפילו עכשיו, אלה שמחכים לאימאם מהדי (אס) עשו טעות גדולה. במקום לבקש אמונים, הם נשבעים אמונים.ושני אלו שונים. למשל, קבוצת מסף כותבת מכתב אמונים וכל החברים קוראים אותו בקול ואומרים שנשבענו אמונים לאימאם של העת! נראה שהאימאם זמאן הושיט יד ומחכה להם. בעוד האימאם זמאן אמר פעמים רבות שאם אנשים היו צמאים כמו כוס מים, הייתה הופעתה. זה אומר שאנשים רואים את עצמם כשומרי הברכות של האימאם ולא את האימאם כשומרי הברכות שלהם. בואו ניתן דוגמה להבהרת הנושא! רומי עוסק בשיריו בעולם שהוכיח את ה' וכתב עליו ספר: והראה אותו לרומי. למחרת אמרה לו רומי: הם הגיעו למטר המלאכים והתפללו בשבילך שתוכיח את אלוהים, אלוהי החיים. לכן הופעת השלטון היא בידי ה' ואין צורך להוכיח זאת, כי העולם כולו רוצה שלטון צודק ואוניברסלי בכל מקום וזמן. אבל רצון העם הוא גם תנאי. אל-וואלה מבקש אמונים. אמנם נשבעת אמונים שונה. לצורך נושא זה יש להשמיד את אל-סעוד ולהשבית את הארטילריה של בורג' ח'ליפה, ועליו להתאסף במקום בו הופיע האדון ולדרוש את הופעתו. אבל כמו שאמרו מר מסאף ואחרים: אין לנו שום קשר לאלסעוד, הבה נישאר באותה כיכר של האימאם חוסיין עד שיופיע עקה ותשמיד את אל-סעוד ותחריב את בורג' ח'ליפה, ואז יכבוש את כל הטלוויזיות של העולם ומתיישב. השאירו חדשות. ואנחנו שומעים ונהנים מזה מכיכר האימאם חוסיין. לכן תוכנית חייבת להיות ריאלית, נניח שהוא סיפק מגרש גדול בטהרן או בקראג' ומשהד, שבו בנה 313 יחידות דיור של 200 מטר. הוא הזמין 313 אנשים בעלי הכשרה צבאית, גרילה, אידיאולוגית ופוליטית ושלח אותם לטהר את מכה. 313 אנשים יתפרסו בתפקיד זה בזמן היערכותם. לדוגמה, אנחנו יכולים לעשות שני צעדים: צעד אחד עבור 313 איראן, שהיא תקופה של שיפור עצמי, והשלב השני הוא נוכחותם במכה וליד בית האלוהים. כלומר, הם מתפללים במשך ארבעים יום להזמין את הופעת ה' מחדש, אם זה לא יצליח, 313 האנשים הבאים עשויים לקבל את התוצאה. זה טבעי שהדרכים חייבות להיות בטוחות כדי שאנשי העולם יבואו לעזרת האימאם של העת! כלומר, בנוסף לאלסעוד יושמדו הציונות והאימפריאליזם והקומוניזם והליברליזם. מסיבה זו, יש אומרים שבני הלוויה של האימאם זמאן הם 313 אנשים. אלו הם הקישור הראשון או ניהול הליבה. ולכל אחד מהם יש עוד 313 אנשים לארגן את כל העולם. מבצע כזה אולי נראה פשוט בפועל, אבל בפועל זה אומר להפיל את כל המדכאים והמתנשאים. כי אחת הסיבות לא להופיע היא שבני אדם עדיין מקווים למי שטוענים לצדק. לכן, אין צורך להופיע. יגיע הזמן שכל זה יחזור למבחן והתנשאות בתוכם תתגלה לעם. באותה שעה קם העם ומשליך את כל הטוענים לים ומגיעים לדלת ביתו של האימאם אל-זמן. לכן, למרות אל-סעוד, שיש לו איבה עם האימאם של העידן בדמו או מדכאים אחרים, אנשים לא יוכלו לראות בקלות את האימאם של התקופה. ואם אדם לא יכול להכיר את האימאם של זמנו, הוא מת ממות בורות.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد