شىنجاڭدىن غەززەگىچە

شىنجاڭدىن غەززەگىچە

ماھانىغا رەھمەت ، ئۇ ئامېرىکا زۇڭتۇڭلۇقىنىڭ کاندىداتى بولدى
شىنجاڭدىن غەززەگىچە

شىنجاڭدىن غەززەگىچە

ماھانىغا رەھمەت ، ئۇ ئامېرىکا زۇڭتۇڭلۇقىنىڭ کاندىداتى بولدى

آخرین نفوذیهای ستاد کرونای سابق

عدم کاهش آمار مرگ و میر و مبتلا به کرونا در چند ماهه دولت جدید و جلوگیری از نابودی کامل این بیماری نشان می دهد عوامل نفوذی از ستاد کرونای قبلی هنوز تعویض نشده اند و کار خود را برای تهدید حیات و زندگی مردم ایران ادامه می دهند. کشورهای درگیر ا میکرون از افریقا شروع شده جایی که رئیس سازمان بهداشت جهانی در ان بزرگترین تیم ترور را تشکیل داده و بسیاری از مخالفان خود را گلوله های جدید که همان ویروس باشد از بین برده است. لذا نشان می دهد که سازمان بهداشت جهانی ماموریت تهدید زندگی سالم بشریت را به عهده دارد. کاری که پزشکی غرب از ابتدای ورودش انجام می داده. و این امر سابقه طولانی دارد. و براساس فلسفه: اگر" طاعت از دست نیاید گنهی باید کرد" می باشد.  ادامه مطلب ...

خودرو سازان به صف

جریان مشکوک خودرو سازی در ایران که بعنوان صنعت مادر مطرح شده نمونه استعمار بیگانگان و خیانت حسابداران است. بیش از نیمی از محصولات آنها معیوب  و فاقد استانداردهای کافی است و بیش از نیم دیگر هم احتکاری شده تا گرانتر بفروشند. جالب است که برخلاف اقتصاد آزاد که رقابت را شرط صنایع غربی می داند این صنعت در ایران منوپل شده و انحصاری است و مانند کودک ننر هنوز از شیر مادر جدا نشده و با وجود پنجاه سالگی پستانک در دهان دارد و تا از شیر مادر پرنشود فقط فریاد می زند.   ادامه مطلب ...

برکات فاطمی مانع جنگ آب

ایام فاطمیه روح ملی را تلطیف کرد و قلبها به خدا نزدیکتر شد لذا خداوند هم دعای باران را استجابت فرمود و باران و برف فراوان رسید تا از یک جنگ بزرگ که به آن جنگ سوم جهانی هم می گویند و آن جنگ آب است جلوگیری شود. دوماه هنوز فراموش نشده که چطور اصفهانیها  دولت نوپا را زیر مهمیز گرفتند که چرا زاینده رود خشک شده؟ کهکیلویه بویر احمدی ها شعار دادند اصفهان حیا کن بویر احمد رها کن. از ان طرف یزدیها گفتند باید آب کوهرنگ به یزد برسد و بلوچها گفتند چرا سد کمال خان را خراب نمی کنید و اینطرف خوزستان هم براثر سد ترکیه دچار کم آبی شده بود و همه آنها دندان تیز کرده بود که یک اختلاف و جنگ بزرگی راه بیافتد تا دوباره غارتگران فرصت پیدا کنند حتی آب را هم وارداتی کنند. همه چیز ملت را بگیرند و بگویند به برجام متصل شوید.  ادامه مطلب ...

امیدواریم خون عزیز ما منجر به آزادی یمن شود


خانواده شهید ایرلو: امیدواریم خون عزیز ما منجر به آزادی یمن شود

تهران-ایرنا- خانواده شهید ایرلو ضمن تشکر از پیام‌ تسلیت مقام معظم رهبری و مردم ایران اعلام کردند: امیدواریم خون عزیز ما باعث اقتدار و عزت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران و باعث سرافرازی روز افزون محور مقاومت و منجر به آزادی یمن از دست متجاوزان شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، خانواده شهید حاج حسن ایرلو در پیامی نوشتند: خداوند متعال را شاکریم سفیرِ مجاهد و کارآمد محور مقاومت، سرباز مدافع حریم ولایت و امامت، مجاهد فی سبیل الله و یار و یاور مظلومان و مستضعفان، سفیر شهید حاج حسن ایرلو بعد از سال‌ها مجاهدت و تحمل مجروحیت ناشی از دوران دفاع مقدس تا جبهه مقاومت، مظلومانه به دیار حق شتافت و روح مطهرش به یار دیرینش شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست و خداوند بزرگ را شاکریم که این توفیق را نصیبمان نمود که با خون شهیدمان قدمی برای امنیت و اعتلای ایران عزیزمان برداریم.  

در این پیام آمده است: شهید ایرلو در چهل و دو سال حضورش در سنگر جهاد، مقاومت و مجاهدت سیاسی، بالاخص در مسئولیت سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، لحظه ای از مسیر حق و ولایت خارج نشد و برای مقابله با نظام استکبار از هیچ کوششی دریغ نکرد و بعنوان سفیری مجاهد و کارآمد پژواک مظلومیت مردم شجاع و مقاوم یمن را به گوش جهانیان رساند، شهید حاج حسن ایرلو توانست تکیه گاهی محکم برای مردم مسلمان و مظلوم یمن باشد، مردمی که سالهاست توسط ائتلاف عربی، عبری، غربی به محوریت عربستان سعودی از ابتدایی ترین خدمات انسانی محروم شده اند.  او سرانجام در این راه مقدس به هدف خود که شهادت در راه خدا بود رسید و به جمع شهدا و برادران شهیدش پیوست.  

خانواده شهید ایرلو تاکید کردند: بر خود فرض می‌دانیم از ابراز همدردی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تشکر کنیم که با پیام محبت آمیز و اظهار رضایت شان باعث دلگرمی خانواده شهید شده و ما و مردم مسلمان ایران را مصمم‌تر از پیش برآن عهدی که با معظم له بسته ایم استوار داشتند، چرا که معتقدیم رضایت نائب امام عصر همان رضایت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است. 

در این پیام آمده است: همچنین از رؤسای محترم قوای سه گانه، معاون اول محترم رئیس جمهور، قاطبه ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده محترم کل ارتش، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران، فرمانده محترم ناجا، فرماندهی محترم نیروی قدس سپاه پاسداران، وزیرامور خارجه و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌نمائیم که از قبل از شهادت سفیر مقاومت تمام سعی خود را برای بازگشت ایشان به کار گرفتند.

این پیام تاکید کرد: از فرماندهان و یادگاران سلحشور دفاع مقدس و محور مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و بحرین و به ویژه مردم مظلوم یمن و بالاخص برادران عزیزمان رهبر انصارالله یمن جناب سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی و مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن، وزرای محترم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر عزیزانی که ما را شرمنده محبت‌ها و پیام‌های خود کرده اند، تقدیر و تشکر می نمائیم.

خانواده شهید ایرلو تصریح کردند: امیدواریم با الطاف خداوند متعال و همت والای مجاهدان فی سبیل الله، همانطور که خون حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت باعث خفت قاتلانش شد خون عزیز ما نیز باعث اقتدار و عزت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران و باعث سرافرازی روز افزون محور مقاومت و منجر به آزادی یمن از دست متجاوزان شود، ان شاءالله.

چند تا حاج قاسم دیگر باید بفروشیم

گویا آدم فروشی رسم لیبرالها، هنوز از کار نیافتاده و هیچ خبری از انتقام نیست. در دو قرن سکوت ایرانیان همیشه یک آدم فروش هست که خودی را به بیگانه می فروشد تا به وزارت یا صدارت برسد. هنوز نوای آقاخان نوری در سعایت امیر کبیر در گوشها زمزمه می کند که چنان او را به انگلیس فروخت که خودش نخست وزیر و صدر اعظم شد. واین رسم حتی به میان ارامنه هم رفت و برای داشتن یک مغازه مشروبفروشی در سن پترز بورگ سربازان را مست مشروبات کرد و کلید دروازه تبریز را به قزاق روس داد. تا قتل عام تبریزی ها و سقوط آذربایجان را شاهد باشد. که البته خودش هم قربانی خیانتش شد.  ادامه مطلب ...