شىنجاڭدىن غەززەگىچە

شىنجاڭدىن غەززەگىچە

ماھانىغا رەھمەت ، ئۇ ئامېرىکا زۇڭتۇڭلۇقىنىڭ کاندىداتى بولدى
شىنجاڭدىن غەززەگىچە

شىنجاڭدىن غەززەگىچە

ماھانىغا رەھمەت ، ئۇ ئامېرىکا زۇڭتۇڭلۇقىنىڭ کاندىداتى بولدى

در داعستان فعلی، شهر دربند را بعنوان مرز ایران تعیین

برخلاف آنچه که غلط مصطلح است، نام اصلی بزرگترین دریاچه دنیا، نه دریای خزر است، نه دریای مازندران، بلکه دریای قزوین است! قزوین معرب کاسپین است، کاسپی یا کاسپین(جمع) قومی بودند که: قبل از آریایی ها، در ایران و در اطراف دریا ساکن بودند. به همین مناسبت دریا را دریای کاسپین، و شهر ها را صحرای کاسپین، یا زمینهای کاسپین می گفتند.  ادامه مطلب ...

رئیس جمهور در راهپیمایی 22بهمن 97

مردم به خوبی می‌دانند که در 205 سال قبل، بخش بزرگی از مناطق شمالی ایران و قفقاز در دوران پادشاهان خائن قاجار از ایران جدا شد و 191 سال پیش بخش دیگری از شمال ایران را از این سرزمین مادری جدا کردند. 172 سال قبل بخش بزرگی از شمال غرب و  163 سال پیش نیز بخش مهمی از شرق ایران جدا شد.

رئیس جمهور ادامه داد: 138 سال قبل بخشی از شمال شرق ایران از این کشور جدا شد و بعد در 100 سال پیش بخش بزرگی از جنوب ایران که امروز به عنوان چند کشور در جنوب خلیج فارس هستند از ایران جدا شد و حتی 47 سال پیش، یعنی هفت سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زمان رژیم خائن پهلوی باز بخش مهمی از جنوب ایران که همواره در کتب جغرافیا به عنوان استان چهاردهم ایران نامیده می شد، به دست خیانت‌بار پهلوی از ایران جدا شد.

دکتر روحانی اظهار داشت: در این چند دهه و در دوران شاهان سست عنصر قاجار و پهلوی، دو سوم این سرزمین را از ایران جدا کردند و این بدان معناست که رژیم‌های گذشته علاوه بر اینکه بر دین ، فرهنگ ، رفاه و زندگی مردم خیانت کردند، بر تمامیت ارضی ایران هم خیانت کردند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برخی از مردم به یاد دارند و یا در تاریخ خوانده اند که 100 سال پیش در جنگ جهانی چگونه شمال، غرب و جنوب ایران توسط سه قدرت اشغال شد، تصریح کرد: 77 سال پیش در زمان پهلوی اول در جنگ جهانی دوم علیرغم بی‌طرفی ایران، متفقین ایران را به شمال و جنوب تقسیم کردند و بر این کشور مسلط شدند 

ستاد بازپس گیری استانهای خارجی ایران

بحرین یکی از استانهای ایران بوده، که توسط محمد رضا به انگلیسی ها واگذار شد! وحقابه ایران را هیرمند به 25درصد کاهش داد. اقیانوس هند را که زیر سیطره نیروی دریایی بود، با یک مانور به آمریکا واگذار نمود.

آرارات یکی دیگر از استانهای ایران بوده، که توسط رضاشاه به آتاتورک بخشیده شد، و حاکمیت اروند رود را به انگلیسی ها داد.

کشور های هجده گانه قفقاز، و آسیای میانه که دارای قرارداد صد ساله: ترکمانچای بود تمام شد، ولی هاشمی آنها را دوباره به روسیه  بخشید

لذا در دریای مازندران، حقابه ایران از 50درصد به 20درصد رسید.

ناصرالدین شاه  به لجبازی عباس میرزا، افغانستان را به انگلیسی ها بخشید

شاه عباس بخاطر تصرف بندر گمبرون، عمان و امارات را به انگلیسی ها بخشید.

همه اینها باید به ایران بازگردانده شود و خائنان به آن معرفی شوند.

 

ستاد بازگرداندن استانهای خارجی ایران

بحرین یکی از استانهای ایران بوده که توسط محمد رضا به انگلیسی ها واگذار شد

آرارات یکی دیگر از استانهای ایران بوده که توسط رضاشاه به آتاتورک بخشیده شد و حاکمیت اروند رود را به انگلیسی ها داد.

18کشور قفقاز آسیای میانه صدساله قرارداد ترکمانچای تمام شد ولی هاشمی آنها را دوباره به روسیه  بخشید!

 لذا در دریای مازندران حقابه ایران از 50درصد به 20درصد رسید!

ناصرالدین شاه  به لجبازی عباس میرزا افغانستان را به انگلیسی ها بخشید

شاه عباس بخاطر تصرف بندر گمبرون عمان و امارات را به انگلیسی ها بخشید!

خواننده زن

فعالیت حمید عسگری خواننده ایرانی به دلیل تک‌خوانی خواننده زن تعلیق شد

نگین پارسا خواننده و گیتاریست زن در کنسرت حمید عسگری برای لحظاتی تک‌خوانی کرد.فعالیت حمید عسگری، خواننده ایرانی، گروه و همچنین موسسه برگزارکننده کنسرت او به دلیل تک خوانی چند لحظه‌ای یک خواننده زن در کنسرت اخیر او، از روز شنبه ۱۳ بهمن توسط دفتر موسیقی وزارت ارشاد ایران تعلیق شد.

انتشار تصاویری از تک خوانی نگین پارسا، خواننده و گیتاریست زن گروه حمید عسگری در کنسرت ۱۰ بهمن‌ماه این هنرمند در فضای مجازی جنجال آفرین شد. حمید عسگری در این کنسرت فرصت تک‌خوانی به نگین پارسا داده بود.