شىنجاڭدىن غەززەگىچە

شىنجاڭدىن غەززەگىچە

ماھانىغا رەھمەت ، ئۇ ئامېرىکا زۇڭتۇڭلۇقىنىڭ کاندىداتى بولدى
شىنجاڭدىن غەززەگىچە

شىنجاڭدىن غەززەگىچە

ماھانىغا رەھمەت ، ئۇ ئامېرىکا زۇڭتۇڭلۇقىنىڭ کاندىداتى بولدى

دشمنان یلدا را بشناسید

یلدا بلندترین شب سال است، ایرانی ها به دستور اهورامزدا آن را گرامی می دارند. از هنگام پیشدادیان و جمشید جم تا امروز، این جشن با صلابت ادامه یافته. در این شب عزیز مردم به شکر نعمت های الهی می پردازند، و با میوه های بهشتی سرگرم می شوند. از شعر های حافظ قران و فردوسی پاکزاد می خوانند. نه تنها یلدا بلکه نوروز و هر بهانه دیگر، برای شکرگزاری از انواع نعمت های الهی و: یاد آوری همه خوبی ها با دقت تمام، در حوزه تمدنی ایران ادامه دارد. اما دشمنان از هر راهی برای تعطیل کردن آن استفاده می کنند. هرچه قدر برگزاری شب یلدا سنتی تر است، دشمنان آن روزآمدتر هستند و با ابزار جدید تری حمله می کنند، تا مردم را زمین گیر کنند. امسال نیز به بهانه کرونا، خواستار تعطیلی این مراسم شدند.   ادامه مطلب ...

واکسن مرگ!

واکسن آمریکایی که ماهها است تبلیغ می شود،(پفایزر) در اولین تست خود بر روی شش نفر، جان هر شش نفر را گرفت! ایران نیز واکسن خریده، که 16میلیون دز آن قرار است وارد شود! که حرف و حدیث در مورد آن بسیار زیاد است. البته اگر خود وارد کنندگان اول باید استفاده کنند، تا نتیجه آن معلوم شود، ممکن است این حرف و جدیث ها پایان یابد، والا همچنان واکسن مرگ خواهد بود. قبلا در ایران هم این اتفاق افتاده، بیش از 50 هزار نفر براثر استفاده از واکسن های کوواکس، مرده اند ولی تا بحال کسی چیزی نگفته! و هیچ کس هم محاکمه نشده است.  ادامه مطلب ...

واکسن ها با دوز بالا و کشنده است

چرا حجاب اجباری است؟

آوریل ۲۰۲۰ رویدادی توسط مکرون، بیل گیتس و دبیرکل WHO ‌برای ایجاد شتاب در درمان کووید-19 برگزار شد. نتیجه این رویداد ایجاد سازوکار بین‌المللی واکسن بنام "کواکس" زیر نظر WHoو بنیاد بیل گیتس شد.

بیل گیتس: با واکسن میخواهم تا ۱۵ درصد جمعیت جهان را کاهش دهم. (خبرگزاری تسنیم)

مکرون؛ رییس جمهور فرانسه، وارد کننده خون‌های آلوده و توهین به پیامبر (ص).

و WHO، مروج سقط جنین

جهانپور؛ سخنگوی سازمان غذا و دارو
ایران به عضویت اتحادیه کواکس درآمد.

نمکی؛ وزیر بهداشت
تلاش برای واردات واکسن از طریق کواکس.

اندر وصف سلسله کرونا ئیان

 ملکزاده ای بود در ملک ری، بغایت ریاست طلب که خواستی ملک پدری را صاحب شدی و نقشه درافکندی که چگونه رضا شدی؟ تا اینکه از چین ستان و آمریکستان ایران مشاورانی نزد او آمدند. وی را گفتند اگر کاری کنی به همه چیز خواهی رسید و پدر معنوی خود را هم کنار خواهی زد! و کرونای جهان خواهی شد و سلسله کروناییان را ایجاد خواهی کرد. وی که معنای کرونا را میدانست بسیار مشعوف گردید. و از اینکه بتواند تاج شاهی جهان را بر سر گذارد و از ملکزاده بودن خیری ببیند، دستبوس آنان گردید تا قضایا روشن گردد. 

ادامه مطلب ...

چرا ملک زاده باید اعدام شود؟

ملک زاده نابود کننده نسل ایرانی، مسئول همه فوتی های کرونایی، و ترور شهید فخری زاده می باشد. لذا لازم است دادگاه ورود کرده، ایشان را به اعدام محکوم نماید. وی در دولت هاشمی وزیر بهداشت بود و برنامه: تنظیم خانواده یا کنترل جمعیت را پیاده کرد. براساس این برنامه فرزند بیشتر ممنوع بود. ولی سقط جنین و عقیم سازی انجام می شد. همین امر باعث شد که رشد سه و نیم درصدی: جمعیت در دهه هفتاد، در دهه هشتاد و نود، به منفی برسد. یعنی تولد کودکان کمتر شد، تا جاییکه لشکر پیران بر جوانان پیشی گرفت. 

ادامه مطلب ...